لبیک
 
همه چیز از همه جا برای بچه مسجدی ها
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لبیک و آدرس labbaik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری فندرسک


به جاى موشكها وسایل شهوترانى بفرستید! " این هشداری است که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جوان سیستان و بلوچستان دادند که استراتژی غرب هدف قرار دادن عفت جوانان است. باهم گوشه ای از آن رهنمود را به جان می خریم:

... امروز شما جوانها هدف توطئه اى بسیار خطرناك هستید. این خطرات هر جایى كه اسلام و ایمان هست و نسل جوان

 دل به سوى معنویت و حقیقت دارد وجود دارد. راه رهایى از آنها هم وجود دارد. و این چیزى است كه من و شما باید به آن فكر كنیم . من مثل پدر شما هستم . چه در سنین جوانى و چه در دورانهاى بعد، دهها سال از عمرم را با جوانها گذرانده ام . مى دانم كه كلید حل مشكلات كشور به دست جوانان است ، اما به شرطى كه جوانان براى كشور ما باقى بمانند و اراده ، روحیه و ایمان جوانان ما محكم و پابرجا باشد؛ چیزهایى كه دشمنان ما آنها را هدف گرفته اند.

یكى از مسئولان طراز اول كشور صهیونیستى غاصب اسرائیل ، در سال گذشته توصیه اى به امریكایى ها كرد. این توصیه كاملا در مطبوعات خارجى و اینترنت منعكس شد و امر پنهانى و مخفیانه اى نیست . توصیه وى به امریكاییها این بود كه بیهوده وقت خود را با عراق و كره شمالى و كشورهایى از این قبیل تلف نكنید. مسئله اصلى شما ایران است . اگر خاورمیانه را مى خواهید، وقتتان را مصروف عراق نكنید، سراغ ایران بروید؛ كانون و سرچشمه آنجاست ؛ اما ایران مثل عراق و كره شمالى و افغانستان نیست كه بتوان با حمله نظامى آن تسخیر كرد. نظام و حكومت اسلامى به مردم متكى است ، مردم آن را حفظ كرده اند. باید كارى كنید كه مردم آن را رها كنند. راهش این است كه مردم را با ترویج فرهنگ و ادبیات غربى و فرهنگ و تربیت امریكایى ، به واگرایى نسبت به دین و فرهنگ و سنت تاریخشان سوق داد. وقتى مردم این تعلقات را رها كردند، بعد از گذشت چند سال ، بدون اینكه سرمایه ى صرف كنید، با یك حمله و تحرك احیانا نظامى مختصر مى توانید این مانع بزرگ ، یعنى نظام اسلامى را از سر راه بردارید.

... امروز شما جوانها هدف توطئه اى بسیار خطرناك هستید. این خطرات هر جایى كه اسلام و ایمان هست و نسل جوان دل به سوى معنویت و حقیقت دارد وجود دارد

پیش از این در سال گذشته نیز، وقتى روستاها و شهرهاى افغانستان بر اثر موشكهاى امریكایى ویران مى شدند و ملت مظلوم افغانستان زیر بمباران امریكاییها دست و پا مى زدند، یك استراتژیك نظامى امریكا گفت : اگر به جاى این موشكها، براى جوانهاى افغان لباس زیر زنانه و وسایل شهوترانى و پوششهاى سبك غربى و امریكایى بفرستید، بدون صرف این هزینه ها مى توانید افغانستان را تصرف كنید و خرج تسلیحات در كیسه تان باقى مى ماند. به جاى بمب و موشك و راكد، سى دى هاى پرنوگرافى و منظره ها و ادبیات مهیج شهوت را میان آنها ترویج كنید، آن وقت كار بر شما آسان مى شود.

این یك سیاست اساسى است . این امر را دست كم نگیرید بیست میلیون دلار براى مبارزه با ایران هزینه تعیین كردند. مگر مى توان با صرف بیست میلیون دلار با ایران مبارزه و بر آن غلبه كرد. آنها میلیاردها دلار خرج مى كنند و برایشان هم مى ارزد. ایران با منابع غنى ، بازار مصرف ، موقعیت استراتژیك و نیروى انسانى سرشار، گنجینه اى است كه تكنولوژى ، صنعت و كارخانجات غربى براى زنده ماندن به آن احتیاج دارند. مغز جوان ایرانى ، نفت و بازار فروش ملت ایران براى آنها حیاتى است و هدف آنها نیز همین موارد است . (1)


1- دیدار با جوانان استان سیستان و بلوچستان ، 6/12/1381.

 



برچسب‌ها: موشک, وسایل, شهوترانی, جنگ نرم, لبیک, رهبر,
[ سه شنبه 6 تير 1391 ] [ 13:14 ] [ دانیال عادل فر ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم از مطالب راضی باشین نظر یادتون نره
موضوعات
برچسب‌ها
لبیک (20)
جنگ (14)
شهید (13)
خدا (10)
طنز (6)
شعر (6)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 176
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 176
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


مهدویت امام زمان (عج) دانشنامه عاشورا وصیت شهدا آیه قرآن